Ofer urmatoarele servicii:
1. audit financiar complet, in conformitate cu Standardele Internationale de Audit a situatiilor financiare intocmite conform ordinului 94 din 31 Dec. 2001;
2. asistenta pentru intocmirea situatiilor financiare retratate specificate la punctul 1;
3. asistenta pentru aplicarea IAS, conform art. 1 al OMFP 990/2002 si OMFP 705/2003;


Abordarea generala a auditului
In general, un audit are la baza un proces de cooperare intre firma de audit si societatea auditata pentru crearea mediului de lucru eficient. Noi credem ca putem dezvolta parteneriatul cu Dvs. prin:
- implicarea unei echipe puternice, cu experienta, care sa beneficieze de o supervizare stransa;
- controlul continuu al calitatii serviciilor pe care le oferim pe tot parcursul auditului;
- o abordare de audit care se concentreaza asupra prioritatilor activitatii Societatii.
 
Abordarea specifica obiectului de activitate
Pentru realizarea unui audit eficient al situatiilor financiare ale unei companii este necesara intelegerea mediului in care opereaza aceasta, precum si a dificultatilor si presiunilor cu care se confrunta, pentru a elabora o metodologie de auditare corespunzatoare acestui mediu.Abordarea noastra consta in realizarea unei evaluari detaliate a nivelurilor de risc asociate diferitelor aspecte ale Societatii, urmand sa ne concentram efortul de audit asupra acelor domenii in care riscul aparitiei erorilor semnificative este mai ridicat. Aplicarea acestor proceduri in cazul Societatii asigura alocarea eficienta din punct de vedere al costului a resurselor de audit.

Abordarea Planificarea auditului
Abordarea si planificarea auditului vor fi conforme cu nevoile specifice ale conducerii Societatii. Acestea vor fi stabilite in functie de modul in care noi intelegem activitatea Societatii si vom aborda auditul in functie de aspectele semnificative aferente acesteia.
Ca auditori financiari, principala noastra preocupare se refera nu la tranzactiile si soldurile individuale, ci la situatiile financiare in ansamblul lor. Concentrandu-ne asupra acelor aspecte ale activitatii care afecteaza in mod semnificativ situatiile financiare, putem construi o strategie de audit eficienta.
Pentru fiecare componenta a activitatii evaluam riscurile si controalele aferente si pe baza acestei evaluari selectam procedurile de audit corespunzatoare.

Evaluarea riscurilor activitatii de audit
Riscurile asociate situatiilor financiare ale unei companii, atat din perspectiva auditului cat si activitatii companiei, sunt influentate de o serie de factori. Acesti factori includ calitatea controlului intern si complexitatea activitatilor companiei ce trebuie reflectata in sistemul contabil al acesteia. In evaluarea riscului ne vom concentra asupra elementelor semnificative. Elementele semnificative sunt acele elemente care sunt suficient de mari, luate individual sau cumulat, pentru a avea un impact semnificativ asupra situatiilor financiare. Domeniile cu risc ridicat sunt acele elemente ale situatiilor financiare in care este implicat un mare grad de subiectivitate sau in acele cazuri in care exista slabiciuni in sistemul contabil si/sau in sistemul de control intern.
Vom evalua in detaliu riscurile asociate fiecarei componente a operatiunilor Societatii. Vom realiza acest lucru pe baza informatiilor obtinute in etapa de planificare initiala. Evaluarea riscului va constitui baza deciziilor noastre in ceea ce priveste utilizarea resurselor.

Pentru a primi oferta completa pentru servicii de audit financiar contactati-ne la telefon sau prin e-mail.